søndag 18. november 2012

Nysgjerrige øyne

Jeg strikker litt..
akkurat nå på et par lester til lillemor,
men kan ikke akkurat lyve på meg en voldsom effektivitet eller aktivitet.
Har noen tanker, noen ideer... Prøver å komme på flere.
 
Det er jo snart jul. Julegaver!
Som lillemor sier: Usj!
Inspirasjon kom til meg.
 
Jeg og storebror var på et marked idag.
Fikk faktisk kjøpt et par julegaver der.
Spent liten gutt som gikk, kravlet og snek.
..og ønsket seg et stykke kake..
Men kanskje aller mest så og studerte han både folk og ting og bord og duker.
Et marked har mye morsomt. Noen faste utstillere, noen nye.
Og mor fikk snakket med kjentfolk.
 
Bildene passer også til formiddagsaktiviteten vår idag.
Og kanskje minst av alt til innlegget.
 Badebasseng - badeleke.
Mye hyl, hvin, plask og glede.
Ha en god uke med lite julestress!
 
Bente Simone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...