onsdag 29. april 2015

Grønt og skjønt.

Vinterferie. Påskeferie. Pinse. Sommer. Det er snart jul igjen. Tida går så fort, vi gjer så mye, opplev så mye. Denne har eg heilt gløymd å skrive om. 
Eg tok meg tid til å sy litt. Ei lita mappe med glidelås. Denne blei gitt bort i gave, både før farge og størrelse blei valgt. Custom made, trur eg det må kallast. Sydd i ei blanding av gjenbruk og nye stoff.  

Nice and green
Winter break. Easter holiday. Summer. It is almost Christmas again... Time flies, a lot of activity, experience, and this one have I forgotten to show.
 
I made some time to sew. A little bag with a zipper. This one was a gift for a friend, given before she picked color and size. Custom made for real. And made in a combination of used and new textiles. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...