søndag 22. november 2015

Og slik endte dei blå


Opprekt. Garntypane passa ikkje i hop. Ikkje i det heile tatt. 
Frogged. The yarn differed too much to match each other.
Sjalet blei ferdig og har fått ny eigar. Sjalet blei stort og mjukt, eg har alle notata på kva eg gjorde, så kanskje ein dag får eg skreve det ned. 
This shawl was finished and got a new owner. It became big and soft, and I have all my notes... so may be one day... I might write it down.
Denne med den fine glansen ligg godt nedpakka i ein pose, medan eg undrar på kva eg skal gjere med han. Troleg blir han opprekt og strikka ein kjole av istaden. 
 This one is forgotten in a project bag. From time to time I do wonder what to do with it. Probably frogged one day and knit back up in a dress.
Disse blei koseklutar og har fått nye eigare.
These became baby cosies and have new homes.



Eg prøver å blese liv i bloggen igjen... Ikkje berre berre.. men har nokre innlegg i tankane.
I will try to wake my blog to life again.. pop by and check it out from time to time.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...