onsdag 9. juni 2010

Noe fra arkivet

Jeg kommer ikke til å lete å finne så mye fra arkivet, kanskje innimellom fordi det bare må vises frem. Eller fordi det har inspirert til nye prosjekter. Akkurat nå har jeg laget et kunststrikkemønster som skal kunne passe til et trekantsjal eller et firkantet pledd, men jeg vet ikke helt hvilket garn jeg skal bruke eller om det skal bli sjal eller pledd. Så da tenkte jeg at jeg kunne lete frem noen fra arkivet...
Min aller første kunststrikkede duk:
Ikke så veldig stor, ca 25 cm i diameter, heller ikke det mest spennende eller utfordrende mønsteret, men et veldig greit førsteprosjekt. Mitt største kunststrikkeprosjekt:
Mønsteret er et stort firkantet sjal, men jeg har ikke strikket den ytterste borden, jeg var plutselig fri for garn. Men et stort og deilig pledd som min lille sønn har brukt mye i vogna. Pleddet er i motsetning til dukene strikket på tykke pinner, pinne 6, så arbeidet vokser fort. Pleddet er omkring 150 cm langt og bredt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...