mandag 6. desember 2010

Småpusk i førjulstida

Så, desember er i gang. De første to adventslysene er tent.

Og jeg pusker med litt smått, og som vanlig litt mer enn et prosjekt i arbeid. Akkurat nå går det i montering av en Mariusgenser til junior. Den er såpass montert at vi fikk tatt bilde til julekort... de må jo plutselig sendes. På syloftet er jeg i gang med å legge opp en bukse til mannen, reparere en annen, og sy et førsteforsøk på en tetraoppbevaring, noe jeg fikk ideen til hos krajamaria.

Jeg har også fått litt ekstra inspirasjon fra nok en medblogger, dette et tips fra handmadevibeke på hvordan ta gode bilder. Det med hvit bakgrunn og dagslys har jeg hørt før, men det lille ekstra med de svarte sidene var nytt for meg. Nå er det jo slik at å rekke den ene gode timen med dagslys midt i arbeid og alt annet man skal rekke over... oops.. så dere er nok nødt å bære over med noen ikke fullt så gode bilder og noen innlegg uten bilder.

Jeg ønsker dere en fortsatt god førjulstid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...