mandag 17. oktober 2011

Hjemme en tur

Vi var nordover hos mine foreldre forrige helg, eller var det helga før det.. Tida går så fort. Og selv om graderstokken de siste par dagene har vist nærme 10 varmegrader er høsten definitivt her og snart vinteren også. Noe vi fikk en liten førsmak på da vi kjørte tilbake.

Å være hjemme, fantastisk. Og kanskje til min manns fortvilelse, litt min også, har jeg alltid med meg nye (les gamle) ting å fylle huset med. Denne gangen fant jeg noen bokser, en matboks og en karamellboks fra da jeg var liten... De kan jeg sikkert bruke til noe.
 Kanskje passer den å fylle med knapper eller glidelåser... som jeg forøvrig også fikk med meg hjemmefra. Mamma fikk ryddet litt i skuffer og skap, så jeg må rydde litt i mine. Jeg fikk med meg en pose med glidelåser, beltespenner, skråbånd, strikk, noen flere deler til strikkemaskinen og en sekk med ferdigstrikkede stoffstykker som jeg kan bruke til... det jeg måtte ønske.
 Så nå må jeg bare rydde syhula mi, organisere utstyret og materialene jeg har og da må jo disse boksene komme godt med. Men når det er sagt, inspirasjonen til å få ryddet og organisert loftet er definitivt på topp.
Og faktisk, en av de første dagene etter at vi kom tilbake sov lillemor en lengre daglur og jeg fikk gjort masse i hula mi. Det nærmer seg, og kanskje tilogmed det kommer bilder (noe jeg tror jeg lovte for lengelenge siden).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...