søndag 20. november 2011

Pannebånd

Høsten er her og jeg har måttet finne frem hals og pannebånd. Dette pannebåndet har jeg i flere farger og garnkvaliteter. Alle er strikket på pinne 3.
De varmer godt på ørene og er noe smalere i nakken så de blir ikke klumpete. Jeg holder på å renskrive mønsteret og prøver å få vendingene forståelig... Jeg vet jo hvordan jeg gjør det, og det gjør det vanskeligere å vite om jeg forklarer det riktig.
Denne er strikket i sisu, både pannebånd og hals.
Denne er litt tykkere, tror det er heilo som er brukt her. Siden alle er strikket på pinne tre er denne litt tettere og fastere enn den i sisu.
Også har jeg noen ensfargede, både tynne og tykke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...