torsdag 16. august 2012

barnehagejakke

Så er et nytt barnehageår igang. Og ungene er blitt store.. eller større. Storebror har nesten vokst ut av alle ulljakkene. Akkurat nå i sandkassetida er det forsåvidt bedre med fleece, det tåler maskinvask godt og ofte. Men det blir kaldere og ull funker bedre da.
Jeg har allerede ønsket fra bestemor ny jakke, men har også begynt på en selv. Sandnesgarn sitt tykke alpakkagarn. Jeg har hatt det en stund, men mangler nok av en farge til å strikke ensfarget sa da blir det striper. 
Bildene er ikke noe gode, men de gir et inntrykk. Storebror fikk selv bli med på loftet å velge hvilke av fargene som skulle brukes. Denne. Denne. Og denne. Og denne. Alle fargene skal jeg ha, kunne gutten bedyre. Så da måtte mor tenke og fundere. Hvordan, men kan det fungere. Prøvelapp... Starte å strikke... hmm... ikke helt. Ny prøvelapp. Nå tror jeg det fungerer.

Myke fakta
Garn: Sandnesgarn Alpakka
Pinner: 4mm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...