fredag 10. august 2012

plass til strikkedingsebomser

Jeg fant... jeg fant... i bloggen Bestemors kosekrok. Og du kan tro den er praktisk.
Så tusen takk for tipset, Wigdis! Ikke bare jeg, men også mannen er storveis fornøyd med at strikkepinnene nå er lenger unna småfingrene.
 Også så praktisk som den er.
Lommer til å putte både pinner, kroker, gimpenål (jada, dere ser rett...) og målebånd.
Og strikk som er helt perfekt til skrupåpinnene fra knitpro/knitpicks og flettepinner.

Jeg ser jeg har funnet meg noen favoritter:
Strikkepinner med løse vaiere fra knitpro/knitpicks. 
Heklekrokene fra Clover, helt fantastiske,
Clover har forøvrig mye annet flott smått til strikkere.

..tilbake til prosjektene, har satt meg selv litt i gjøre ferdig modus, ikke begynne på noe nytt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...