torsdag 30. august 2012

strikkeblogger.no

Se der.. da var jeg visst med på strikkeblogger...

Strikkeblogger

Strikkeblogger.no er ditt samlingspunkt for strikkeblogging! Her vil du finne alle dine favoritter – samlet på en plass. Inspirasjon, oppskrifter, bilder – generelt mye strikkeglede! (sitat strikkeblogger.no)

Jeg har ihvertfall vært der flere ganger, funnet for meg nye blogger og masse inspirasjon og noen mønstre. Et helt enkelt genialt samlingssted for blogger med strikking som iallefall et av sine tema.

1 kommentar:

  1. hei på deg,det er så gøy å kikke på strikkeblogger alle er så kreative,selv er jeg ganske ny i bloggeland.
    maskeball

    SvarSlett

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...