fredag 11. januar 2013

Forsetter



Januar og et nytt år. Hvilke forsetter, om noen? Nja. Hva kan jeg bli bedre på?
Og nå tenker jeg kun bloggen. For ellers i livet har vi vel alle mange ting vi trenger å jobbe med... hele tiden.
 
Men i forhold til bloggen, den består jo i hovedsak av språk og bilder. Og jeg tror jeg godt kan bli bedre på begge deler. Men hva, hvordan skal jeg velge å gjøre det...
 Hvordan gi amerikanske treff en mulighet a forstå det jeg skriver. Eller egentlig, hvilket språk skal jeg bruke? Hva er målet? Hvem vil jeg nå?
Språket er i allefall noe å leke med, en måte å formidle. Jeg ser noen velger a skrive på engelsk, noen på både engelsk og norsk, noen bare på norsk. Min favoritt er kanskje de på nynorsk. Vakkert språk. Nei, favoritten er de der jeg ikke tenker over hvilket språk som er brukt. Det er skrevet så godt at jeg bare leser...
Den neste er jo bildene. Jeg må bli flinkere... Ta meg tid... Ja til flere timer i døgnet. Bilder. Hvor mye de har å si. Jeg "leser" en fransk blogg, de rerum natura, for bildenes skyld. Skjønner ikke et ord skrevet, men nydelige bilder. Ja, også Sefta Holm Design. Enkle nydelige innlegg. Ofte uten tekst, eller med lite tekst.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...