tirsdag 15. januar 2013

foxy

Garnslanking. Jeg fant et morsomt lite mønster via monstermønster. Dette må jo være helt perfekt både til garnslanking og til gave... Så jeg lette frem og begynte strikke. Blirt litt sånn innimellom strikk, men det kommer seg. Og plutselig har vi en rev. 
 Ikke denne heller hadde det store garnforbruket.. Men mens jeg holdt på dukket det opp ideer til ulike garnvarianter, tykkere, varmere, mykere, større, mindre og som koseklut... Så jeg var ikke mer enn såvidt felt av før jeg hadde lagt opp til nytt prosjekt... uten mønster...
 
Myke fakta
Mønster: fox scarf
Garn: 27 g orange hjertekrepp og 1 trådet lanolingarn
Pinne: 3,5 mm

Ravet om her
Også denne legger jeg inn i månedens restegarn utfordring hos pinnekroken.

3 kommentarer:

  1. Kjempe nusselig <3
    Gleder meg til å se hva du har funnet på :) Lykke til med utfordringen :D

    SvarSlett
  2. Det vil eg tru er eit populært skjerf for den som får det :) God helg.

    SvarSlett
  3. Åh, den står på ønskelista i huset her også, både søtt og kult, og ikke minst dyrisk ;)

    Tusen takk for nok et bidrag til Pinnekrokens restegarnutfordring!

    Vennlig hilsen Eirin
    - Pinnekroken -

    SvarSlett

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...