mandag 11. februar 2013

alt til sin tid

Jeg har iallefall startet året uten for mange garnkjøp. Jeg har måttet innom den lokale garnpusheren for noen nye pinner i rett størrelse. Og har fått strikket masse, mye småting, selvom. Kan jo ikke akkurat skryte på meg et tomt garnlager.

I januar fikk jeg produsert flere ting, syv ting ble sluppet av pinnene. Småe ting og ikke det voldsomme innhugget i lageret. At flere pinner har blitt okkupert og ikke frigjort var ikke planen.

At restegarnutfordringa satte igang en kreativ prosess er iallefall helt sikkert. Noen av dem sitter fast på pinner og okkuperer plass. Andre flyr ennå rundt i hodet og venter på plass. Modnes. Mønstertilpasses. Tekniske løsninger tenkes ut. Farger. Garn. Tid. Syke barn og tanketid hjelper på..? Til å forlenge lista med shall do's og ideer, mønster som må nedtegnes.

Jeg har overraskende nok fått arbeidet litt med mønstrene mine. Både lua, men også et heklemønster jeg laget for lenge, lenge siden. Så nå i februar... som allerede er langt avgårde... nå skal ... flere prosjekter tenkes ut og startes på.. kanskje ett og annet mønster... MEN allerede har tre småting sluppet av pinnene.


Ha en god uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...