mandag 22. april 2013

...til meg sjøl..

Eg hadde noko deilig tjukt garn liggande. Blanding av ull og lin blant anna. Tre fargar, kvit, grå og mørk grå. Ikkje sikker på kor langt det rekk og tenkte difor å strikke topdown. Men så har eg eit mønster eg ynskja å gjere i stort format, og til det passa ikkje topdown. Så eg teller og prøver og byrjar frå bunnen av. Bolen e nesten klar, ligg på vent.
 
Også satt eg og leste i ein blogg om Magic loop, så i ein anna blogg. Og tenkte, kor lurt!
Og heiv eg meg i gang. Men ikkje med ein arm. Eg må jo gjere det tyngst mogleg, så eg la opp til to ermar på ein gang (etter å ha studert Magic loop på youtube og vimeo).
For å få dette til treng eg ein lang, mjuk rundpinne. Det har eg. Eg treng to nøster garn. OK. Da settar eg i gang. Men usj og usj for kludder. Drage på denne lange kabelen, trådendar og garnnøstar i eit einaste stort sammensurium. Kva gjer eg feil?
Ein litt kortare kabel og nokre omgangar strikka og det ble med eit mykje lettare. Så no er eg i gang med armane. 
Medan bolen ligg og ventar. Litt kort ennu, men han ventar på å sjå kor mykje garn eg har etter at armane er strikka.
 
 
Eg ønsker dykk alle ei fin veke!
 
Bente Simone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...