lørdag 28. desember 2013

merry christmas

Endelig har jeg tid... vel overståtte juledager! Selv om jeg ikke har vært her, har jeg både strikket og fått sydd litt, og hentet masse arbeidslyst. (vet ikke helt hvorfra, men er det nøye??) Noe av det jeg har laget kommer iallefall her.
Først; nisselue også til den minste. Ennå litt stor, så den skal passe også til neste jul... 
Men mye brukt i hele desember.
Finally.. time. I hope you all have had some nice Christmas days. Even though I haven't posted anything, I've been busy both with knitting and a little bit of sewing, and collected a lot of inspiration and my fingers itch to get some sewing and knitting time. Some of my projects will appear here.

And first; Santa's hat for the littlest one. Just a little big, and hopefully a perfect fit next year.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...