mandag 24. februar 2014

strikk i alle regnbuens farger

Hmm, hvordan, hva. Pinneguri sendte en utfordring til alle oss, å strikke i regnbuens farger nå under OL. Og jeg har tenkt og fundert, jeg har jo ennå litt regnbuefarget Tines etter høstvarm genseren. Det må jeg jo kunne lage noe av. Jeg kjøpte til og med inn to nøster finull for å strikke sammen med. Og startet.
Slik ble det ikke.

Rainbow knit
What? How? A challenge was given, knit a rainbow during the olympics. And I have been thinking, I still have some rainbowy Tines from the fallwarm sweater. It has to be possible to knit something with that. I even bought some extra finull to accompany it. And started. 
And changed my mind. 
For lange fargeskift, alt ville bare blitt grønt. Hmm. Tilbake til inspirasjonstrådene mine. Hvilke passer, hvilke lager en fin regnbue?

Too long color changes, the whole thing would have turned out green. Back to my thinktank yarn ends. Which match, which will make a nice rainbow?
Men regnbue ble det. Og daisier. Men dere må vente på resten. (det gjør jeg og) Jeg oppdaterer også på Ravelry.
 Rainbow it is. And daisies. But you will have to wait for the rest. (as do I) Updates more frequently on ravelry.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...