søndag 8. juni 2014

kjole med tvist

Eg strikkar og strikkar. Denne gongen i bomull. Og mønsteret frå den nyeste pickles-boka, ho eg ikkje klarte å gå forbi.

Ikkje heilt sikker på om fargen passar lillesnupp, men garnet er ifrå lageret så kjolen koster meg berre tida og kosen. Kva er vel betre enn det?

dress with a twist
I'm knitting and knitting. This one in cotton. And the pattern are from the latest pickles- book which I just had to buy.

Not quite sure if the color fits mini, the yarn is from stash so it ain't that important. The only cost is time and joy, and that is no cost..
mer informasjon på ravelry
mønster fra pickles-jentene

2 kommentarer:

  1. Ser ut som eit herleg strikketøy :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er det, deilig med et mindre og ikke så varmt strikketøy. At jeg strikker på pinne 4 og det går fort er jo bonus.

      Slett

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...