fredag 30. januar 2015

Nytt år, nye muligheter, definitivt nye planer.

I'm back. I hope...
 
Men eg tenkjer og planlegg. Mange spennande nyttårsplanar og forsett. Også har eg grunna litt. Kva for forsett skal eg gje meg utpå? Ikkje noko som er for vanskeleg å halde.
Kjøpestopp, strikkeliste, lagerslanking..
 
Alle gode idear. Kjøpestopp kommer eg ikkje til å klare å halde, eg klarer nok å begrense meg noko... Strikkeliste, det har eg faktisk laga. Mest for artig.
Sjå på denne lista. Nesten alt er til meg sjøl. Eg har strikka så mykje forskjellig i det siste og til så mange. Mannen sei mykje ull klør, også treng han ikkje noko. Storebror vil ikkje nærme seg ull, uvisst om det klør, det held at det er ull. Lillemor har bestandig ombestemt seg før eg rekk å bli ferdig med det ho ønska seg. Så det har blitt mange gavar, og mange småprosjekt.
Strikk til meg sjøl har eg allereie starta med. Nesten ferdig med det første prosjektet, en Paulie, i garn fra eit prosjekt mor mi starta på ein gong for lenge lenge siden. Og sjølv om dette er eit prosjekt som har tatt lang tid og eg har revurdert det mer enn ein gang er eg no nesten ferdig. Det er berre å feste trådar igjen, mange trådar.

Nesten ferdig med eit prosjekt og ei flott sparebøsse eg fann gjorde det plutseleg meir spennande å bli ferdig. Ho hadde påskrifta 10 kr for oppstrikka nøste, 30 kr ferdig montert plagg. Ein god ide. Spare pengar på å bruke garn... det kan eg like. Så eg er allereie godt i gang med neste prosjekt.
Denne gangen ei oppskrift fra Pickles, ein dottegenser berre utan dottane. Eg gledar meg til den er ferdig! Så mjuk.
 
 
God helg!
Bente
 
 
A new year, new possibilities and defintively new plans.. 
I'm thinking and planning. And have made a knitting list, mostly with garnments for myself. A selfie list... Even though the plans are real, the list is mostly for fun. I have already started. Almost done with my Paulie, the yarn are from a project long ago which my mum started. This Paulie has been on the needles for some time and has been considered and reconsidered more than once. Right now I am finishing it, only loose ends left to do now.
 
Almost done with one project and I came across a fun saving piggy... 10 NOK for finishing a skein, 30 NOK for finishing a project. Nice idea! it made me start the next project right away. This one from Pickles, a crop-dot-sweater, just without the dots. It is so soft, I can't wait until it is finished. 
 
Happy weekend!
Bente 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...