lørdag 29. mai 2010

Det nærmer seg

Storproduksjon av sommerfugler. Noen skal i håret, en skal på kjolen, kanskje skal forloveren min få noen, noen skal i buketten og blomstene på bordet, og resten skal pynte bordet. Det ene midtmotivet, det som ble for lite, bygde jeg videre på og vips så har jeg til en håroppsats eller en krone, tiara; "kjært barn, mange navn". Perlene er de samme som er brukt i de andre blondene og i armbånd og øredobb.



Sist, men ikke minst: guttene må ha slips. Så jeg sydde det også, slips og lommetørkle til mannen, forloveren og til pappa. Her er bilde av de to første, og silken er selvfølgelig den samme som i dekoren på kjolen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...