søndag 13. februar 2011

De siste aktivitetene

Jeg har ikke glemt dere... bare ikke hatt tid å prioritere dette i det siste.

Det er fortsatt mørkt om ettermiddagen og litt vanskelig å finne tid til å ta bilde av de få, små som jeg har fått laget i det siste. Mannen har fått seg et par lester, nå også minimannen. Et par til er på tur til mannen, så nå må det jo snart være min tur... Jeg leter og funderer, hva skal jeg strikke til meg selv. Akkurat nå står det mellom jakke som kan være åpen og sjal, sånn siden magen er i gang med å vokse igjen, evt et hullmønstret pledd. Noe lignende det jeg strikket mens jeg ventet på mini.
Ellers går ettermiddagene til guttan mine og lek, kveldene til å slappe av. Og det er jo ikke fritt for at januar og februar er i forkjølelsens tid... I tillegg har jeg jobbet noe med tegning. Jeg hjelper min mann med et bokprosjekt, han skriver og jeg illustrerer. Første prosjekt skal altså blant annet handle om grevlinger.

Jeg har nå også fått bestilt noe nytt stoff, så til uka blir jeg nok å sy litt også.
Så det mangler ikke på planer.
bare tid og overskudd...
og bedre skal det bli...
kanskje når jeg blir gammel...

Neida, jeg tror egentlig man får tid til det man vil, man må bare velge hva man vil...

3 kommentarer:

  1. Her er det på an igjen! Gratulerer!
    Nå, du får vel tid til det du ønsker mest, kjenner jeg deg rett!
    LYKKE TIL!

    SvarSlett
  2. Endellig noe nytt fra denne kanten,,, en flott liten grevling titter fram,,,

    SvarSlett
  3. Heia!
    Fin blogg du har og fine ting du lage!!!:)Artig å høre at magen vokser, det gjør den her også:)
    Klem!
    Inger j.(kauto:)

    SvarSlett

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...