søndag 20. mars 2011

Vinterferie til inspirasjon

Ferie og en liten tur ut i verden, sånn mens magen ennå ikke er blitt plagsomt stor. Og lillemann er jo et gull å reise med, godt humør og et sjarmtroll. En liten pause fra hverdagen, ikke håndarbeid med meg og tid til å være sammen bare familien, deilig.

Barcelona er en vakker by, mye flott å se. Denne gangen ble det mere barnevennlige aktiviteter som dyrepark og lekeplasser enn sist vi var der. Noen butikkvinduer fikk vi sett. Bildene jeg har valgt ut er ting jeg bare ikke klarte gå forbi. Og det som fanget meg var fargene, formene eller bare utroligheten av at noe er laget på dette viset...
 
Megastore pikekyss, til å få sukkerkick av. Nydelige former og med en svak brunlig farge av nøtter.
Disse minner meg om marengsene jeg så sist vi var i Barceliona, de var ikke stekt som store pikekyss, men som muffins og hadde ulike farger og smaker. Svakt rosa, orange,gule, hvite.

Påfugler, en fantastisk fjærprakt, nydelige farger. De slår stjerten sammen når de går og åpner prakten når de skal vise seg for andre påfugler eller bryske seg for konkurrenter.

Oioi, flamingoer, for noen former og for en beveglighet i halsen, for ikke snakke om den fantastiske sarte rosa fargen. Vanvittige skapninger, også noen jeg ikke kunne gå forbi.
Mens for lillemann var det elefanten som vakte størst interesse, forundring og vi bare måtte bli stående og se litt til på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...