mandag 21. mars 2011

Akkurat ferdig og nettopp begynt på...

Begynnelsen av et sjal: Jeg klarte til slutt å bestemme meg... fant mønster på en nydelig duk. Mønsteret blir nøye lest for hver eneste omgang... for jeg skal ikke gjenta rapporten seks ganger, bare fire. Jeg har allerede strikket og rekket opp de første 20 omgangene tre ganger før jeg fikk det rett. Men så er jo alle gode ting tre, er det ikke.

begynnelsen på et sjal til meg selv
Så var det et av de tre parene lester jeg nettopp har strikket (ennå holder på med). Disse er søte små til lillemann. Et par mørkeblå til mannen ligger å venter på at jeg skal....
ennå litt store, men i løpet av våren kommer også disse i bruk

Småvotter: Alpakka er lillemanns favoritt, de faste sove- kosevottene hans er uten tommel så disse får tommel. Han har prøvd dem flere ganger underveis, og har noen dager tatt dem fort av, andre dager sprunget rundt og vist dem fram. Når de nå endelig ble ferdige og han fikk dem på seg ville han ikke ta dem av seg igjen. Han sprang rundt og klappet og takket. Så vi kan trygt si at dette er hans nye favorittvotter.


1 kommentar:

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...