tirsdag 10. mai 2011

Hodet snurrer og går...

...det er bare tiden som mangler...

Jeg begynt å tenke nye syprosjekter, både til store og små. Jeg trenger egentlig flere timer i døgnet, for akkurat nå mangler det ikke på inspirasjon og ideer. Jeg tenker ammeklær og små praktiske løsninger for tiden som kommer med ny liten. Nå vet jeg jo tilogmed hva som kan være lurt å ha. også lurer jeg på Et marked, har jeg mulighet til å delta der med to små i heimen... eller går det ann å finne en mellomløsning hvor jeg ikke må sitte på marked hele dagen. hmmm. Tenketid mangler jeg ikke.

Men noe smått har jeg fått gjort. Jeg har fått strikket en sommerlue til mannen og en til lillemannen, en helt enkel modell til mannen og en litt mer forseggjort med øreklaffer til lillemann. I tillegg nærmer jeg meg ferdig med sjalet til meg selv. Bilder kommer... sammen med flere oppdateringer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...