onsdag 13. juli 2011

Babypledd i cashmere

Litt krampetrekninger her. Lillemannen har igjen starta i barnehagen etter tre uker ferie, fødsel nærmer seg og jeg har lite vann i kroppen, heldigvis, så det er faktisk mulig å gjøre litt småpusk. Og da må jeg jo... bare prosjekter som hver for seg går ganske fort..

Og jeg fant ut hva jeg ville lage av cashmereresten... et rillestrikka pledd, kanskje med en liten heklekant rundt.
Istedet for å strikke som eg har gjort før, med en økning i kanten til halvt pledd og felling til pleddet er ferdig, har jeg denne gangen vagt å legge inn en dobbel økning på midten. Da ender jeg opp med et firkantet pledd med det samme og trenger ikke tenke på hvor langt jeg rekker med garnresten, det er bare å strikke til enden av nøstet. En heklekant tenker jeg uansett i hvit alpakka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...