torsdag 10. november 2011

Nye halser

Høsten er begynt å bli kaldere... Og storebror trenger noe i halsen når han er ute og leker i barnehagen. Han er ingen skjerfgutt, så da ble det slike halser.
Disse er ganske korte, ikke så lange at de blir klumpete under ytterklærne og sydd i tynn myk ulljersey.

Til sist en av mine tidligere sydde sikluser, siklesmekker, med ullbakside og bomulloverside. Disse siklusene har fått mye skryt i barnehagen, de blir ikke våte gjennom så jumperen under holdes ren og tørr.

Forøvrig jeg har endelig fått et prøvehode i hus... Jeg har lett og ønsket meg et slikt en stund. og etter noe venting fikk jeg tak i et på Bundingen, en veldig flott garnbutikk. 

Og med hodet blir det så mye lettere å vise fram både halser og luer.

Nå mangler jeg et barnehode. Jeg strikker og syr en del barneluer og har laget noen mønstre, men det er ikke like greit å få dem vist frem på bilde. Er det noen som har en god ide på hvor jeg kan få tak i et. Hva er den beste løsningen? Et barnesminkehode, en stor babydukke eller..? og hvor er det lettest å finne..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...