mandag 7. november 2011

Nye tusjer

Nye tusjer i hus, og enkelte dager går lillemors hvil for min del til tegning. Jeg sitter og koser meg når jeg jobber med disse tusjene. De er nesten som å tegne med akvarell... Legge farge på farge og lag på lag. Og så utrolig enkle og gode å jobbe med.
De første tegningene som har fått komme til live med disse tusjene er grevlingetegningene. Disse litt skumle vesnene i mørket.
Koser meg!

Utprøving av tusjer og halvferdig tegning...
 Tusjene er også veldig gode når man skal farge tegninger og stempler på kort. Dette kortet er en del av en pakke jeg har sendt ifra meg i en byttestrikkegruppe jeg er med i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...