tirsdag 31. juli 2012

tiptap prøvelapp

Spennende mønster må prøves... Dette fant jeg hos Tusindfryd

Jeg la opp en passelig mengde masker... kanskje rundt 30 og heklet i vei med bomull jeg hadde liggende (muskat) og krok 4.5. Jeg tenkte kanskje dette kunne bli en kjøkkenklut, en grytelapp eller noe slikt. Men når kluten var passe stor og jeg passe lei, måtte jeg erkjenne at dette var for fast heklet til kjøkkenklut og for løst heklet til grytelapp. Og hva blir det da?

Lille dansebamse og andre kosevenner fikk seg et lite teppe.


Myke fakta
Garn: Drops Muskat, noen rester, kanskje ca 30 g til sammen
Krok: 4,5mm


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...