onsdag 22. mai 2013

å tilpasse eit mønster

..så mange valg ein må gjere. 
No har eg strikka bolen og ermene og satt dei i hop. Mønsteret eg har brukt er bestefartrøya til nøstebarn, nesten i alle fall, men så hadde eg lyst på isatt erme. Det er ikkje heilt enkelt når eg hatar å montere mer enn naudsynt.
Da måtte eg frem med pinnar og garn og teste ut ideen min. Fungerar det å gjøre fellingane på dette settet? Vil det nestan ligne eit isatt erme? Prøvelappen blei i alle fall som eg hadde tenkt.
Og det ser ut som om også fellinga og ermane blir som eg ønskte. No håpar eg berre at ermekuppelen ikkje blir for høg...
Eg pønskar litt medan eg fell for å ha ein plan B om dei blir for høge. 
Ermeløysinga avgjort. Ka da med halsen? Knepping? V-hals? Rund hals? Og ka farge? Eg har jo brukt både turkis og oransje i stripane.
 
Etter ein del vurderingar frem og tilbake, og ein praktisk-estetisk diskusjon med mannen, har eg endt på ein enkel rund hals i blått utan knepping og utan noko ekstra sprell. Kanskje eg må lage gensaren litt høgare i nakken enn foran. Jo, han blir betre på da, så det må eg nok.
 
To fit a pattern
 
so many choices..
The sweater is taking form. I've used nøstebarn's grandpa sweater, almost. I wanted a set in sleeve. Is it possible without having to... I'm no fan of seaming together knits.
 
Yarn and needles had to show themselves in order for me to test my idea. Can I knit a set-in-sleeve without seaming it together? Test knit works.. on to the sweater, and it seems to work there too.
 
Arms decided, how about neckline then? Buttons? V-neck? Round neckline? And which color? I have used both turquoise and Orange in the stripes. After some thinking and a practical-estetical conversation with my husbond, I' ve decided. A round neckline in blue, no buttons, no extra fuzz. Well, maybe some shortrows to make it better to wear.
 

1 kommentar:

  1. Det er ut som ei smart felling. Og gensaren blir flott :)

    SvarSlett

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...