onsdag 29. mai 2013

ein ufo har landa

Til slutt ga eg opp leitinga etter meir, og sa meg ferdig med eit pledd i eit av de mjukaste og godaste og herlegaste bomullsgarna eg har vore borti. 
 T'ika, eit nesten fletta tjukt bomullsgarn. Det har vore ein glede og ei fryd og hekle med det. 
Og eg vart mildt sagt lei meg da eg ikkje klarte å finne meir av rød eller oransje T'ika. I fall eg hadde funne hadde pleddet blitt mykkje større, men eg hadde nok ikkje vore ferdig no. 
Storleiken, tyngden og fargane er ei lita jente verdig. Eg veit ikkje enno kven pleddet er til, men ein dag dukkar det nok opp ei lita som skal få. Kanskje det passar godt som vognteppe?
Mjuke fakta
Mønster: eg starta ut med Haekelkissen og hekla på med bestemorsmasker.
Størrelse: 60 x 77 cm
Garn: Mirasol T'ika, 383 gram i fire farger 
Krok: 5,5 mm
 
 
 
a UFO has landed
I gave up the search for more, and ended a blanket in one of the nicest, softest and loveliest cotton yarns I've come across. T'ika, a almost braded thick cotton. It has really been a pleasure crocheting with it. And I was really sad when I didn't manage to find more red or orange. If I had found, I would probably still being working on the blanket, and it would have become a whole lot larger.

The size and the colors are a little girl worthy. I'm not quite sure which girl yet, but she will turn up some day. Maybe it fits best as a baby blanket?

Soft info
Pattern: I started with Haekelkissen and continued with granny stitches
Size: 60 x 77 cm
Yarn: Mirasol T'ika, 383 grams in four colors 
Hook: 5,5 mm
 
 


2 kommentarer:

  1. What a fabulous and fun blanket!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanks, I love it myself and am a bit sad that I didn't manage to find more yarn.

      Slett

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...