tirsdag 14. mai 2013

under construction

En liten snik-kik... Nedi strikkeveska, de fire fargene jeg trenger bruker. Den Orange og den Turkise er med for å skape liv i selskapet.
Jeg har allerede strikket opp en rest (kanskje et helt nøste) blått og en  god rest hvitt.
Og som dere kan ane fra tegningen. Striper.
Dette er mitt første virkelige forsøk på Magic loop og det går så det suser. Jeg er frelst. Jaja, det er noe krøkkete i begynnelsen av et strikkearbeid, sånn til litt etter ribben på ermet var ferdig. Så snart ribben, altså de fire første centimeterne, var strikket er resten som en lek. Og da kombinert med striper, kan det bli bedre?
 
For en som er fan av litt tykkere pinner, tror jeg rett og slett stripene, samt loopen er redninga for at dette arbeidet skal bli ferdig. Tror ikke vi rekker 17. mai, men tynt og lett er nok brukende hele sommeren her i nord.


Fortsatt god uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...