torsdag 16. januar 2014

ut å kjøre


En idé jeg fant i et blad eller i en blogg. Jeg er faktisk ikke sikker lenger. Men jeg har grunnet på løsninger og ikke hatt tid, før plutselig en dag, storebror var syk og hjemme fra barnehagen. Da hender det seg at vi leter frem malesakene og koser oss.
An idea I found om a Magazine or a blog. I'm not sure. Anyhow, I have thought and thought about it. How to, and never had the time. One day when brother was ill and had to stay home, we did as we sometimes do, we painted. 
Denne gangen fikk jeg malt ferdig denne. Tanken er egentlig et dørskilt med småbiler limt litt tilfeldig fast på veien. Bildet blir nok hengt opp, men det spørs om jeg får lov å lime fast noe som helst. Biler skal man leke med, ikke lime fast og henge på en vegg eller dør.
This one day, I finnished this. The thought is to make a door sign with some small cars glued on the road. The panting will be hung next to his room, but I don't expect to be allowed to glue anything on it. Cars are supposed to be played with, not to glue and hang on a wall. 


God helg!
Happy weekend!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...