onsdag 19. juni 2013

et fruktfat

... og en gulrot.
Innimellom alt annet klarte jeg å presse noen få små frukt.. bær og en gulrot. De er heklet i rester fra pleddet som jeg avsluttet for litt siden. 
 
Disse søte her fant jeg oppskrift til i et av de nyere dropsheftene jeg har. Små endringer og alle heklet litt mindre enn oppskriften tilsier. Men ungene er fornøyd da. Storebror begynte til og med å spise på gulrota. Vi liker grønnsaker her i gården!
A bowl of fruit
... and a carrot.
In the middle of everything else, I managed to squize in som fruits... berries and a carrot. All crocheted with scraps from the blanket I finished a little while ago. 
 
I found theese cuties in one of the newer drops Magazines I have. I made some changes and crocheted everything a tiny bit smaller than the pattern said. The kids are happy though, bigbrother even started chewing on the carrot. My kids love their veggies!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...