lørdag 26. mai 2012

Det er vår

og da slippes 9.klassingene gjennom konfirmasjonen og ut i livet. Også i omgangskretsen vår var det i år duket for konfirmasjon. Et par uker før den store hendelsen, sent en kveld, fikk jeg en telefon.
"Du.. kan du.. kunne du, får du tid..? Hva skal du ha for å.."
Min venninnes datter hadde funnet noen sommerfugler fra bryllupet... og uttrykt at slike ville hun gjerne ha til pynt i konfirmasjonen sin. Med et slikt ønske kan jeg jo ikke si nei og slengte på noen blomster også. Og som ønsket, slik ble det. Alt som en del av presangen...
 Og tror du ikke at også hun, på samme måte som meg og hennes mor, min forlover, hadde pyntet med sommerfugler i hår, hadde et par sommerfugler i håret. En nydelig jente.
 Resten av blomstene og sommerfuglene pyntet bordene til middag og kaffe. Etterpå ble de behørig plukket unna og hvem vet når de dukker opp igjen..
Og en ekstra til kortet.
hhh jeg har hatt hjep. Storebror hhar lært seg sin bokstav så hahn hahr fått lov å trykke hvher gang den hhhar trengtes, Noen som kan gjette hvilken bokstav?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...